Wij hebben de meest gestelde vragen hieronder gezet zodat u gelijk een antwoord heeft. Staat u vraag er niet tussen twijfel dan niet en neem direct contact met ons op.
Kies gelijk uw manier: via de mail, via het contactformulier of bel: 06 51 47 62 60
Vraag: u heeft veel steigerhouten meubels in uw webshop staan. Tevens staat er op uw site dat u ook meubels maakt van douglas, bankirai, red cedar en eikenhout. Kunnen wij de producten die u in uw webshop aanbiedt ook bestellen in de andere houtsoorten?
Antwoord: ja dat is zeker mogelijk! Er wordt nog bekeken hoe we onze webshop gaan veranderen. In ieder geval is de keus al gemaakt dat wij ook andere houtsoorten gaan leveren. U kunt de producten ieder geval alvast wel bestellen, gaat u hiervoor naar ons maatwerk pagina. U kunt ook mailen of bellen naar 06 51 47 62 60
Vraag: kan een boomstammeubel ook afgewerkt worden met een kleur wash?
Antwoord: nee, de wash is speciaal geselecteerd voor steigerhouten meubels. We kunnen uw boomstam meubel evt. wel lakken of verven.
Vraag: ik vraag me af hoe de houten meubels staan in verschillende interieurs.
Antwoord: We willen u de tip geven om eens op onze inspiratie-pagina te kijken, daar hebben we een kleine greep van foto’s die door onze klanten gemaakt zijn, wellicht kunt u ideeën op doen.
Vraag: wat berekenen jullie voor verzendkosten?
Antwoord: de verzendkosten zijn bij ons altijd (€49,95). Of u nu een uitgebreide loungeset neemt of een groot aantal bloembakken dit is gelijk. Heeft u hierin specifieke wensen bericht ons en wij kijken met u mee of we daarin wat voor u kunnen betekenen.
Vraag: hoe kan ik bij jullie betalen?
Antwoord: u kunt bij ons betalen met IDeal, contact bij ophalen, betaling per factuur voor zakelijke klanten en vooruitbetaling per bank (verplicht voor bestellingen uit het buitenland)
Vraag: hoe gaat het bestellen in zijn werk?
Antwoord: u plaats een bestelling op onze site, of u belt met 06 51 47 62 60, wij gaan dan direct voor u aan de slag. U krijgt een bevestiging via onze administratie. Wanneer u de bestelling wilt annuleren kunt u bellen met Stoereplanken.nl (zie contactformulier).
Bij Stoereplanken winkelt u veilig en betrouwbaar. De ThuisWinkel Waarborg garandeert dit. Voor het verzenden van gevoelige informatie (zoals uw betaalgegevens), gebruiken we een beveiligde internetverbinding. Dit kunt u zien doordat de URL begint
met https:// in plaats van het normale http://. De letter ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig). Bovendien ziet u ook nog een klein slotje in de adresbalk staan. Wanneer u bij ons shopt, ziet u in de URL dus altijd: https://stoereplanken.nl staan.
Vraag: wat zijn de levertijden?
Antwoord: we hebben als standaard dat al onze producten met 1-2 weken bezorgd zijn. Wanneer u maatwerk producten besteld (tevens aanpassingen aan een standaard product) kan dit wat langer tijd in beslag nemen omdat wij dit speciaal voor u vervaardigen. We zullen altijd ons best doen om uw prodcut zo snel mogelijk te bezorgen.
Vraag: hoe wordt het product bij mij bezorgd?
Antwoord: wij hebben connecties met 3 bedrijven; DPD, Snellen en DHL. Één van deze bedrijven zal uw product bij u thuis bezorgen. Uw product is goed ingepakt om onbeschadigd bij u aan te komen.
Vraag: is het ook mogelijk om een product op te komen halen?
Antwoord: jazeker dit is mogelijk. Maakt u wel eerst een afspraak, zie onze contactpagina
Vraag: wanneer een standaard product niet voldoet aan mijn verwachtingen, kan ik het dan terugsturen?
Antwoord: ja u kunt het product weer terugsturen, u heeft hier 14 dagen de tijd voor. Zie onze pagina over retouren. De retourkosten zijn wel voor uw eigen rekening. De overige kosten krijgt u van ons binnen 14 dagen gecrediteerd. Als u heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, zijn de bijkomende kosten voor de duurdere methode wel voor uw rekening.
Vraag: kan ik maatwerk producten of standaardproducten waar ik zelf aanpassingen aan heb laten maken ook terugsturen?
Antwoord: nee, dit is niet mogelijk. Deze producten zijn speciaal voor u op maat gemaakt en derhalve uitgezonderd van herroepingsrecht (Art.10:6). In de praktijk zal dit ook niet nodig zijn, een maatwerkproduct voldoet aan al uw wensen. Mocht u onverhoopt toch een probleem hebben, zullen we met u kijken naar een passende oplossing.
Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Kiest u hier de manier die bij u past
Stoereplanken.nl
mail: info@stoereplanken.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Stoereplanken bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).’
ODR-platform
U kunt ook via het ODR-platform een klacht indienen. Gaat u naar het ODR-platform en kies voor ‘een klacht indienen tegen een ondernemer’. Voor de werkwijze klikt u hier. Heeft u vragen over het ODR-platform? Bel 030 – 232 64 41 of mail info@odrnederland.nl